Reclame dingen voor The Foodcase
In case of food
The Foodcase. The FoodCase is niet alleen een exclusieve cateraar maar heeft ook een eigen Salt & Spices merk.
Ons werk voor The Foodcase
In case of food
The Upper Room heeft gewerkt aan de brand identiteit voor de innovatieve cateraar The Foodcase. Dit project omvatte de volledige ontwikkeling van zowel de huisstijl als de website, waarmee The Foodcase zich nu nog beter kan profileren als hoogstaand culinair cateraar.
The Upper Room heeft een moderne en professionele huisstijl gecreëerd die de kernwaarden van The Foodcase – kwaliteit, innovatie en betrouwbaarheid – perfect weerspiegelt. Het logo en de typografie zijn zorgvuldig gekozen om een consistente en herkenbare merkidentiteit te vormen.
Daarnaast heeft The Upper Room een gebruiksvriendelijke en visueel aantrekkelijke website ontwikkeld die niet alleen de esthetiek van het merk weerspiegelt, maar ook de functionaliteit en gebruikerservaring optimaliseert.
Wat wij hebben gedaan
Logo & identiteit
Web design
Web development
Heb je net als The Foodcase ook interesse in onze reclame diensten? Boek eenvoudig een video call
Meer van ons werk
Andere klanten cases uit The Upper Room
Project starten?
Goed idee! Laat jouw gegevens achter en wij nemen contact met je op om jouw merk te analyseren. Wij geven graag vrijblijvend advies over jouw merk en de positionering ervan. Kom maar door!